Kvällsmys!

Livet hos mamma och pappa kan ses som rätt hårt om kvällarna har jag kommit fram till. Alla vill sitta i tvrummet och se på sitt favorit program på kvällarna och ja, det slutar inte alltid så bra!;) Ikväll fick jag offra mig för andra avenyn då resten av högen kollar på sweet home alabama. Jag är med i umgänget iallafall och dricker mitt kvälls te! Funkar så bra det med så!:)

Tyvärr så får jag inte till några bra bilder då jag endast har min mobilkamera. Min digitala är på älgjakt med pappa! Så får se när jag lyckas fota en bild av håret som ni kan se. Sen är jag inte så förtjust av att vara med på bild i övrigt heller så det är väl mycket det som det sitter i också, men förr eller senare kommer det. =)

Nu säger jag Godnatt och vi hörs imorgon efter att jag slutat jobba!



Kommentarer
Ida

Bara att titta på datorn på AA! ;)

2009-09-09 @ 10:13:48
URL: http://sjida.blogg.se/
Anonym

Kommer pappan till barnet vara med i bilden?

2009-09-09 @ 18:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0