Internet shoppat

Har precis klickat hem två saker mammashop.se :) En bebiströja till mig själv och en röd mammakjol :) Jag är lik min mamma och mormor som måste ha något rött på mig då det är julafton, haha! Så den passade perfekt. 119 kr var inte för mycket begärt för en kjol tycker jag. Till den räcker det med en enkel vit t-shirt. Tada, julfin!





Detta är vad jag klickat hem!:) Hoppas man är lika nöjd när de kommer med posten också! Nu ska jag se om man kan hjälpa mamma med maten eller något annat. Börjar kurra i magen :)


Kommentarer
hej

inte för att verka elak, jag tycker att det är jättestarkt av dig att våga bli en sån ung mamma. Men hur vågar du lägga ut pengar på barnvagn osv, när du inte ens var i 10:e veckan (som jag förstod det). Jag menar, det är väl ganska vanligt att få missfall, enda fram till v.15? Inte för att döma dig som jag skrev detta, jag är mest nyfiken.

2009-09-24 @ 18:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0