Idol 2009

Är jag ensam om att tycka att idol har startat helt fantastiskt bra det här året? Det har bara varit värdiga sångare som fått sina guldbiljetter till Stockholm och jag sitter som en sol när jag följer programmet i år. Det är faktiskt första gången jag gör det! Åren innan har jag bara slötittat då jag zappat mellan kanalerna men i år är jag fast!

Annars så är det väl som det är. Jag ligger med feber och förkyld precis som vanligt. Hoppas bara jag är frisk till lördag iallafall så jag inte går miste om allt för mycket pengar!

Nu ska jag prova ett nytt te som vi köpte idag! Hallon och blåbär, pyramid te. Tycker de har en annorlunda och god smak och framför allt så är ju hallon och blåbär de bästa bären!

Godnatt.



Kommentarer
Sara E

Hej! Vilken super gullig blogg du har, verkligen jätte bra. Du påminner mig om Stinalee världigt mycket. Hoppas allt går bra med graviditeten, du är verkligen jätte modig tycker jag! Men kan man inte få se en bild på pappan? För visst bor ni tillsammans? :)



Ha det bra! Kram!

2009-09-09 @ 23:08:44
elin svarar på kommentaren

Tack, kul att du gillar den! =) Nej, vi gjorde det förut men nu bor vi på olika håll inom sundsvall.

2009-09-10 @ 11:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0