Höst på riktigt!

Första september, det kallar jag höst på riktigt! Tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att det är höst och framför allt för att det innebär att vi är en årstid närmare vintern och julen! Ni tycker säkert att jag är lite knepig som längtar redan nu när solen skiner men faktiskt så gör jag det. Jag längtar tills man får pynta ut alla tomtarna, byta gardiner, ställa fram ännu fler ljuslyktor, tända adventsljusstakar och klä granen! Det är så mysigt, för att inte tala om att köpa julklappar och såklart öppna dem! En sak som jag faktiskt kan stå över är julbordet. Det är överskattat! Samma lika varje år, ja man lessnar ju.

Nej, nog pratat om julen. Solen skiner, katten är ute i gräset och jag ska nog göra mig klar för en promenad alldeles strax! Perfekt ut och gå väder, precis som igår fast med mer sol.

Ha en superbra dag!


Kommentarer
Ida

Yes! Veckorevyn är bäst! ;D

2009-09-01 @ 15:17:42
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0