Hos mamma och pappa

Gokväll! :)

Är kvar hos mamma och pappa och kommer stanna här inatt också. Då jag ändå ska upp tidigt och åka med pappa in känns det lika bra :) Ska ändå duscha och sådär så klockan hinner bli mycket om jag ska hem till lägenheten.

Så har varit och hämtat vilda också :) Hon är så söt!! Hon hör när jag tar fram buren och då kommer hon tassandes och kollar vad jag gör. Sen ställer jag ner buren och öppnar grinden. Hon fattar direkt "Jaha, då skulle vi ut och resa igen. Spännande, bäst man går in" Också går hon in alldeles själv och lägger sig :) Hehe, duktig kisse man har :D Hon tycker om den där buren iaf, då vet hon att hon ska ut på nya äventyr ;)

Kollar på efterlyst nu och ska strax hoppa in i duschen när det är slut å sen blir det kvällsfika å hoppa i säng :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0