Gäsparna smyger sig på

Igår kväll somnade jag i soffan direkt efter att jag sköljt ur slingorna. Klockan var inte en minut över nio tror jag men ack så utvilad man var imorse kl 6 då man vaknade!:) Skönt. Dock så är man lika trött nu igen men det är väl inte så konstigt. Det tar på krafterna att jobba en hel arbetsdag och sedan har jag varit ut med mamma och storhandlat också, så trött får jag vara vid den här tiden tycker jag.

Slingorna blev iallafall sådär, faktiskt! Inte så jätte ljusa men de blev inte orange heller utan mer guldiga skulle jag vilja säga. Hur som helst så tänker jag göra fler när ekonomin tillåter!:)

Efter att jag slutat jobbet idag så ringde jag till chefen på service huset för att höra om ryktena om att de söker vikarier var sann, men jag fick inget riktigt svar på den frågan utan hon ville att jag skulle komma ner imorgon och prata lite med henne. Om vad vet jag inte, så det får vi väl se imorgon!:)

Nu vill jag åka på ica och hämta mitt haléns paket! Ska se om jag har turen att få med mamma ner dit en sväng :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0