Frisk luft

Godmorgon, om man nu kan säga så den här tiden på dygnet! =) Jag har varit vaken sedan cirka 10 imorse och stökat på. Har inte blivit allt för mycket gjort då jag är sjuk men som vanligt en lång frukost stund och sedan har man gjort det som hör till på morgonen.

Trots febern så tänkte jag iallfall försöka ta mig ut på en promenad ner till lägenheten och ica. Katten måste ha lite mat och jag måste iallafall kolla om jag fått några "roliga" räkningar.. Sen brukar lite frisk luft få bort huvudvärken en aning åtminstone. Vi får se hur det tar sig helt enkelt :) Det kan ju knappast bli värre.

Hela eftermiddagen och ikväll blir det iallafall att inta positionen som soffpotatis.
Program jag följer som går ikväll:
20:00 - Idol 2009 TV4
21:00 - Lyxfällan TV3
22:00 - Nöjespokalen TV5

Ha en super dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0