Förkyld!

Godmorgon! Vaknade ganska precis av att dem ringde från max och frågade om jag inte kunde jobba eftermiddag mellan 17-21, självklart tackade jag ja!:)

Ligger fortfarande kvar i sängen och latar mig med datorn vilket känns som väl behövligt! Jag har inte sovit bra alls inatt, dels beroende på förkyldningen och sen det här jävla stormvädret som har fört liv inatt! Helt seriöst, det har bara stormat vindar och spöregnat hela natten, och det hördes väl!! Höll på att bli tokig när jag låg där med min täppta näsa också ska det såklart inte vara nog med det..

Jaja, har väl fått sova sammanlagt en 6 timmar iallafall.. Mellan 00-03 och 06-09. Nåväl, livet är inte rättvist alla gånger! Har iallafall haft mysigt sällskap av både elsa och vilda här på morgonen=)

Det är väl dags att äta stiga upp och äta lite frukost nu misstänker jag. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0