Fel i schemat

Imorse då klockan ringde 06.15 var jag tröttare än tröttast men eftersom jag skrivit ner i almanackan att jag skulle jobba så var det bara att pallra sig upp. Blev sen till jobbet och skyndade mig i kylan för att försöka hinna i någorlunda tid men det första patricia säger när hon öppnar dörren är "vad gör du här?" jag svarade som vanligt "ja, jag tänkte öppna?" och fick till svar att det gjorde lillgård. Snopet så hade emelie råkat skrivit dubbla pass 1 i schema pärmen och eftersom lillan redan var instämplad så åkte jag hem :) Skönt att vara ledig också :D

Har inget alls planerat idag eftersom jag var inställd på att jobba. Ska ner å kika på lönebesked strax iallafall :D Jippie ;) Sen ska jag väl bara ta det lugnt.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Sandra

ja det är ju lite små roligt att kika vad det blir ;) Men men Wilmer gjorde vi inte de, var också jätte spännade då när han kom :D hihi..

2009-09-24 @ 13:00:07
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0