Anonyma kommentarer

Till er som kommenterar anonymt.
Kort sagt så besvaras dessa inlägg inte om jag inte vet om att det finns någon nära mig som brukar kommentera anonymt. Särskilt inte när det gäller detta. Skriver jag inte om det öppet i bloggen så lär jag ju knappast svara på den frågan i en anonym kommentar heller.

Tycker det är så fegt att kommentera anonymt via internet. Är man så pass nyfiken så borde man iallafall kunna tala om vem man är, oavsett om vi känner varandra eller ej. Då uppfattas inlägget på ett annat sätt.

Det var mina åsikter om detta.


Kommentarer
Ida

Jomen precis! Vad är det då liksom :P Haha! Men jag tkr det är jätteroligt att läsa mamma-bloggar. Så mycket intressant och innehållsrikt! Jag hoppas du kommer att fortsätta blogga när lillfisen kommer. Fast hoppas också att jag kommer att kunna träffa er mer än jag gör nu :/

2009-09-09 @ 19:39:31
URL: http://sjida.blogg.se/
Ida

Och på tal om inlägget: Helt rätt! Inte kul när folk kommenterar anonymt. Man vill veta vilken som läser och veta vem man svarar. Det är ingen som skrivit något dumt va? :o

2009-09-09 @ 19:41:16
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0