What!?

Har alltid sagt att årets idol har varit de bästa hittills men efter ikväll så får dom nog skämmas. Tycker nog ingen gjorde ett bra framträdande ikväll! Usch och fy. Den enda jag kan säga var bra ikväll var reza, henne har jag inte gillat tidigare men ikväll var hon bäst. =)

Nu är det både lyxfällan på tv3 och inlåst på tv4, heeeeeeelp! Jag vill ju se båda :| Ibland är det inte lätt .. :p Överväger nog ändå till lyxfällan, det är intressant med ekonomiska trubbel och se hur det löser sig :) Såna program är mina program :D

När jag ändå berättar så tänkte jag lista min udda tv kärlek:
- Ensam mamma söker
- Bonde söker fru
- Lyxfällan
- Idol
- Du är vad du äter
- Efterlyst
- Andra avenyn
- Singing bee
- Sing a long
- Oskyldigt dömd

Bland andra. :) Hehe, lägg märke till att inget engelskt finns! :p


Kommentarer
Lillgård

Finns så mycket skit på tv,men inget över träffar idol.

2009-10-01 @ 22:05:30
Kristin

Laddar upp en bild antingen senare idag eller ikväll, han blev superfin! Fast ena bodyn var trasig så måste lämna tillbaka den :(

2009-10-02 @ 07:01:32
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0