Torsdag

Godmorgon!

Blev ingen uppdatering igår på grund av att blogg.se
segade så jävulskt och jag kom hem rätt sent så därför orkade jag inte sitta och vänta de där evigheternas minutrarna på att det skulle ladda klart. Men men, trevligt var det igår kväll iallafall! Mötet var inte alls som det brukar vara utan det var mesta dels positivt och roliga saker dom tog upp. Sedan hade vi en tävling också där man skulle svara på frågor som rörde max i lag, och mitt lag vann såklart!;) Så vi ska få 200 kr i presentkort var på ikea :) Inte helt fel! Dessutom fick vi ett varsitt restaurangchansen häfte, huuuur mycket kuponger som helst! :D Mums, fast mamma har väl redan tagit hälften :p

Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från nordeken och sedan ska jag gå ner och träffa myran en sväng. Sen ska jag ut till babyproffsen med mamma och pappa och hämta barnvagnen! Det hade tydligen blivit en miss så den kom väääldigt för tidigt ;)

Så ser min lediga dag ut! Fredag, lördag, söndag är det jobb igen! Hurra.
Ha en bra dag.


Kommentarer
Sandra

gud va roligt att hämta vagnen :D

2009-10-22 @ 10:34:41
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0