Tillbaka igen

Jaha, då hade denna lediga måndag bara svishat förbi. Vart tog du vägen!?

Tycker inte jag har hunnit med så mycket. Åt en god lunch med mamma på dannes innan hon skulle iväg och jobba kvällen och sedan var jag en kort sväng hos myran och hälsade på henne och elias. Hos mamma pysslade jag sedan med lite julpyssel och med barnvagnen, fixade reflexer o sådär! Finfint.

Imorgon är man tillbaka till det verkliga livet igen, jobb! Känns helt okej, jobbar mellan 7.30-16 och det finns inget annat pass som jag uppskattar så pass mycket som detta. =) Jag trivs verkligen med att jobba sådana tider. Skulle tro att jag blir en sådan i framtiden, en riktig måndag till fredags människa med arbetstider som 7-16. Vore inte helt fel =)

Bilder på mitt kära pysslande kommer då jag orkat använda kameran!

Godnatt!


Kommentarer
Kristin

Ja dt går bara pengar hur man än gör ;D hehe! :D men julklappar är roligt att köpa!!

2009-10-27 @ 09:34:29
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0