Påväg hem!

Äntligen påväg hem :D Har suttit på tåget i ungefär en timme nu snart och är strax i gävle :D älska x2000 säger jag bara. Lyxigt värre, fort går det och sen kan man ha datan framme hela vägen :) helt underbart! ;)

Är framme i Sundsvall ungefär 15:52 och då ska mamma komma och plocka upp mig och sedan ska vi åka ut till birsta och handla lite :D Mest julsaker innan de tar slut ;) Haha, måste ju ha sånt nu när man flyttat. Framför allt advents ljusstakar och sånt :) Sen blir det väl en sväng på birsta city också. Tänkte att jag skulle in på panduro och the body shop åtminstone, såna där nödvändiga saker ni vet! :)

Nu ska jag sluta babbla på och äta min choklad och läsa lite bloggar och så :)
Bloggar ikväll när jag och mamma har kommit hem!

Jo just det ja! Igår kväll låg bebis och stökade på ett bra tag i magen, precis när jag var påväg att somna runt tolv på natten! Hade legat och försökt sova i en timme och då börjar den lilla ;) Haha, vilken elaking jag har där inne :p Men man ligger verkligen där och fnissar och ler för sig själv när man känner hur h*n bökar på där inne. :) Älskade lilla pyret <3

Sov förövrigt lite oroligt inatt också när man ändå talar om detta. Vaknade vid två av att jag hade jätte ont i magen. Det bara sved över hela magen, jätte läskigt. Och sen vaknade bebis igen och började om med att stöka runt :p Så nog är man trött efter enbart 5 timmars sömn men det är smällar man får ta ;)


Kommentarer
Sandra

ja men precis det var ju verkligen ett kanon pris ju :) Såg dig på rusta idag :) Fyndade du ngt fint? ;) hihi.Kram

2009-10-19 @ 19:43:32
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Sandra

Haha ja han upprepade ju det några gånger där :P haha.. Åhh va roligt med julsaker, dom har ju så himla mkt där ;) skulle med vilja handla massa men har inte så mkt pengar just nu :P

2009-10-19 @ 22:54:38
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Therese Melwins & Noels Mamma

Tapperware är ett party som säljer plats grejer, jätte bra grejer.

Dom säljer allt möjligt som bak grejeer, plats bunkar, tillbringare, ja massa skoj.

Google på Tapperware..



GRATTIS tilll Kondden i magen

2009-10-20 @ 07:28:58
URL: http://www.mammatherese.bloggagratis.se
Sandra

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-10-20 @ 13:32:06
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0