Orkelös

Egentligen har jag absolut ingen lust att blogga idag. Känner mig alldeles för trött och oengagerad. Blir lätt så när man har varit ute och rest. Satt och gäspade i soffan redan vid sex tiden ikväll så det är väl egentligen ett under att jag fortfarande är vaken =) Men jag ska göra ett liiitet försök iallafall!

Jag och min nyopererade mormor har mest bara suttit och pratat om bebis i magen och kollat på lite julsaker. =) Hon håller ju på att ska brodera en julgransmatta och en duk till mig!:) En mormor är verkligen bra på allt och till allt!
Dessutom så håller hon på att sticka en jätte söt kofta till bebis och ska snart börja med en mössa också! Hihi, så sött!

Nä, undrar om man orkar hålla ögonen öppna i tjugo minuter till. Skulle vilja se roast på berns men vi får väl se hur det blir med det ;)

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0