Nya designen på plats

Japp, då var nya desigen på plats! :) Känns helt okej med en svart nu faktiskt efter två stycken rosa designer, så denna ska jag väl iallafall försöka trivas med tills bebis kommer för då är det ju dags att förnya sig igen!;)

Idag är det som sagt tågresa som gäller ner mot stockholm. Ska vara hos grannen 20 över som så snällt skjutsar in mig till tåget. :) Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu och nästa uppdatering kommer väl då jag sitter på tåget. Tänkte försöka klura ut hur jag ska kunna få datumet och klockslaget i jämn höjd tillsammans med rubriken och allt det andra, men det ska väl inte vara så svårt tycker man ;) Har ju gott om dit på mig under tågresan så :D

Nä, nog för att det är 15 minuter kvar men dom minutrarna brukar kunna gå snabbt så nu ska jag packa ner datan och checka packningen! =)

Vi hörs igen om nån timme!



Kommentarer
Carro med bebis i magen ♥

Min är faktiskt också rätt klen, för det är inte hårda sparkar och man måste nästan vara helt still för att kunna känna dom. Det är typ små pet här och där :P Men känns så himla underbart att känna de. :)

De kommer nog ska du se ;) VÄnta du tills den sparkar mot revbenen, då blir de härliga tider ;) hahha^^, Kram kram ♥

2009-10-12 @ 11:09:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0