Mys morgon

Morsning korsning :)
Jag och mamma har varit vaken bra länge här hemma hos mig!:) Vi gick ner hit igår kväll och kollade på film och mamma bestämde sig för att sova här också vilket jag uppskattade. :) Allt roligt med lite mänskligt sällskap också, inte bara djuren :p Hehe
Vi har iallafall haft en riktigt mysmorgon här! Vid halv tio tiden gick vi iväg till ica och köpte lite bacon, ägg, nusfit, apelsin juice också massor med choklad som vi sitter och frossar nu till reprisen av idol! Såå mysigt.
Har hunnit med hur mycket som helst här nu på morgonen känner jag! Avnjutit frukosten, diskat undan, städat badrummet och också packat klart väskan till stockholm! Åker ju imorgon och blir borta en hel vecka men datorn är med såklart så jag kommer att blogga där nere minst lika mycket!



Engelsk frukost såklart, finns inget bättre!



Kommentarer
ewe

Okej du menar så :) Jo jag har träffat dom flesta barnmorskorna på sjukhuset eftersom jag gjorde ultraljud med William nästan varje dag i fem veckor o alla var jätte gulliga, hoppas att jag får någon av dom jag redan har träffat :) Hur var din då? Fick du veta könet?

2009-10-11 @ 13:55:22
URL: http://evelinapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0