Min längtan

Idag är ingen bra dag. Det är en sån där dag då alla bara hackar på en för allt man säger eller gör, ingenting duger till. Det känns som att man får en kniv stucken rakt i hjärtat ibland, då inte allt annat är på topp blir man extra sårbar. Sådan dag är min dag idag.

Jag känner för att gå ner till lägenheten och tända massor av tända ljus i mörkret, äta min choklad, lyssna på mina låtar på datan och kolla på mina favorit tv program! Det är det enda rätta när man vill vara ifred. Här hemma uppskattas man inte ändå, inte idag iallafall ..



The one who makes me happy when I'm down <3
20 veckor + 5 dagar , 134 dagar kvar .. Jag längtar efter dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0