Middag

Har precis ätit förrätten hemma hos mamma och pappa och nu sitter vi alla och väntar med spänning på varmrätten som är porterstek!! Så himla gott och jag håller på att hungra ihjäl faktiskt. :D Finns inget bättre än mamma och pappas stekar ;) Med någon god potatis och sås till. Mmmm, can't wait!!

Föresten.. Tanken slog mig idag att jag snart har ett rum till att pynta med gardiner osv osv ..
Hittade ett par gardiner från jotex.se, vad tror ni om dessa!?


Nu vet jag inte vilka tapeter det blir ännu! Men det får jag ju välja själv,
och då är det ju klart att jag utgår från inredningen. En fondvägg i beige,
och resten av väggarna i någon passande färg. Detta är då det blivande
sovrummet i nya lägenheten jag pratar om
.



Kommentarer
Kristin

Gud så sjukt vi åt oxå porterstek idag ;D och såsen är ju så förbaskat god!

2009-10-31 @ 19:50:01
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/
Kristin

nog tusan var vi hos mamma ;) ja tänk om dom kunde sälja den såsen på flaska, mums!

2009-10-31 @ 20:27:46
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0