Lördag

Godagens! :) Om man nu kan säga så den här tiden på dygnet :p

Dagen har rullat på med en väldans fart :) Har inte mått nå bra alls men har kämpat på ändå och tagit mig till lägenheten med alla kläder som har legat och skrotat hos mamma å städat upp lite i lägenheten :) Skönt att få det gjort nångång!

Just nu är jag hemma hos mamma å ska äta middag här och kika på tvn ikväll
:) Sen ska jag försöka hasa mig hemåt ikväll, det har jag ju lovat vilda ;) Om inte jag och mamma ska ha våran lilla tv kväll hos mig då förståss, vi drog väl aldrig någon riktig slutsats vad jag kan minnas men det visar sig.

Vad gör ni ikväll?

Nä nu ropar mamma för maten, så passande ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0