Julklappar

Godmorgon!

Imorse vid frukostbordet pratade mormor om att hon och mamma skulle åka in och kolla på lite julklappar i eftermiddag så jag har bestämt mig för att göra detsamma innan jag börjar jobba! Vet precis vad jag ska köpa, iallafall till mormor, elma och carolina. De brukar släppa rätt fort när man väl är igång vad de andra också ska få.

Till mamma vet jag också men jag tror inte att pengarna finns för det ännu så henne köper jag till lite senare. Också de stora frågeteckena, linus och emil!?

Wish me luck!
Nu; in i duschen


Kommentarer
natalie

Ja det där med julklappar ska bli spännande sen när en annan ska iväg.. Man har ju några stycken men tyvärr inte så mkt pengar :p Elma, gud vilket fint namn! Vem är det till dej? :) kram

2009-10-29 @ 15:17:41
URL: http://jennynatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0