Fredagsmys!

Så var det fredag igen då :) Alltid lika trevligt. Då får man god mat å sen njuta av tvn hela kvällen och lite gotta eller snacks till :) Så mysigt! Top of line! Har precis tryckt i mig kycklingspett med grekisk sallad och tzatziki, himelskt gott :D Nu funderar jag helt ärligt på att ta en promenad ner till lägenheten o vattna lite blommor å kolla posten :) Har inte varit ute å gått på hela veckan så är väl kanske dags för det! :p

Ikväll blir det iallafall idol och sen sova skulle jag tro. Är helt slut efter att ha jobbat 7-16 3 dagar i rad och ska jobba imorgon också så finns inte så mkt annat att fundera på tycker jag :)

Ha en bra kväll iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0