Fredag

Fredag idag och jag är faktiskt ledig, rätt så ovanligt men såå skönt ;) Ska åka ut till birsta med johanna en sväng! Se om man hittar några fler julklappar :) Men först ska jag köpa pappas julklapp på barnvagnar och skämtsaker i stan ;D

Får väl se hur länge man blir borta men skulle gissa på nästan hela dagen. Ska åka in med 12.55 bussen och åker väl med mamma och pappa hem så det blir en hel dag! Men det är skönt, då får man lite handlat också. Måste komma ihåg att kolla efter lackstänger också!

Nu ska jag hasa mig ner mot lägenheten o fixa ngn outfit. Less på den man sölat omkring i nu ett tag. Tror jag ska byta jacka också, lite jobbigt att gå med en dunjacka hela dagen när man ska vara inomhus :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0