"Din utlovade premie"

Sitter och är lite besviken över premien jag fick från vi föräldrar. När jag skickade in blanketten skulle jag få en fleece overall och en baby filt, men får istället en body som det står 2009 på? Den har jag ju stor användning för, min lilla bebis föds ju år 2010!! Ja, det är lite irriterande.

Har precis käkat lunch med mamma och mormor. Någon ny variant från felix färdig gjorda rätter, mini biffar. Helt okej. :) Kan ju bara säga att jag LÄNGTAR till jag får flytta in i lägenheten då jag har en riktig frys! Nu har jag bara en mini mini med ett fack att preja in grejer i, men snart får jag en hyfsad med hela 3 st lådor :D

Ikväll väntas jobb och sedan eventuellt sälja iväg två prylar jag har ute på blocket. Trodde aldrig man skulle få napp men nu så har två stycken mailat, spännande! Först till kvarn ;)


Kommentarer
Caroline, LINA FRANK

tanken har aldrig slagit dig att vissa människor föds smala? haha

2009-10-28 @ 20:23:10
URL: http://carolinefrank.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0