Det kliar i fingrarna

Tänkte bara säga att jag och min förkylning och stackars täppta näsa fortfarande lever!:)
Jag, mamma och pappa har sett wallander-prästen tillsammans ikväll med lite morötter, gurka, minimajs och dipp! Mumsigt :D Om filmen kan jag väl säga att det inte var en av de bästa filmerna jag sett, men den funkade :) Helt oväntat slut så där fick den ett plus i kanten!

Det har börjat klia lite i fingrarna för mig också vad gäller julpysslet jag beställde hem från panduro. Har gjort en liten kruktös ikväll. Pilligt men ack så söt hon blev!;) Tror faktiskt jag fortsätter imorgon ... Måste spara lite åt mormor också dock, tråkigt. ;P

Nu ska jag tömma nässprayen sen sova!

P.S. För alla er som väntar med "spänning" på en ny magbild så kommer det en, jag lovar. Ni behöver inte tjata. Och den där spänningen, det är inte varje vecka man ser skillnad. Men h*n lever iallafall, sparkar och har sig där inne! Mysigt mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0