Dagens höjdpunkt ..

.. Är ju såklart att Camilla åker ur idol! :D Kunde ju knappast få ett bättre slut på den här fantastiska dagen!

I barkarby blev det dock ingen shopping för min del. Vi var bara på babyland och ikea eftersom att det började stört regna så kändes det mer lockande att hålla sig inomhus istället för att springa runt utomhus. Men jag gnäller inte för det, jag har haft en hel mysig dag tillsammans med några jag tycker om!

Mycket julfint på ikea nu som man absolut inte får missa! Anledningen till att jag inte köpte alla dessa fina prylar är enkel. När ikea även finns i sundsvall så känns det lite onödigt att släpa med sig det 40 mil. Ni fattar vinken.

Och föresten! Är det någon som vet ett bra ställe där de säljer snygga mamma jeans i små storlekar (xs-s, stl 34 eller 24'', 25'') till ett rimligt pris dessutom?

Nu ska jag gå och skalla kudden :)



Kommentarer
-c-

Hej! Jag har köpt min materialsats på Pandurohobby.se Gå in dit och kika. Det finns väldigt mycket roligt att klicka hem, både julpynt och annat fint =)



2009-10-17 @ 12:14:29
URL: http://-c-.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0