Bra start på dagen tack vare husdjuren!

Godmorgon!

Har fått mig en bra start på dagen redan i sängen tillsammans med elsa och vilda som legat tätt intill mig, vilda nere vid fötterna mellan benen och elsa upp i ansiktet. Haha! Men jag tycker bara det är mysigt. På dagarna har de ju fullt upp med anant så man ska väl vara glad över att man får lite kärlek från deras sida ibland också ;) Även om jag är väldigt morgonsur förstås så är jag rätt tålmodig vad det gäller de små djuren.

Mamma har precis fått reda på att hon blivit sjukskriven två veckor till vilket är en glädjande nyhet!(hon kan ju absolut inte jobba som det är nu, och efter sjukskrivningen ska hon jobba 2 veckor deltid innan hon börjar jobba sina 100 % som vanligt igen) Så nu ska vi äta en frukost tillsammans och sedan lite senare under dagen blir det promenad ner till ica för att lämna igen filmen. Lär säkert bli en längre runda när man liksväl är ute. :)

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0