Blubb blubb

Min lilla bebis i magen har börjat dela med sig lite av sitt liv där inne! :)
Nu ikväll har jag känt tre små "blubb blubb" (som en liten fisk i vattnet), mysigt minsann! Fortsätter du sprattla på såhär så kommer väl snart de riktiga sparkarna då börjar jag misstänka, och hoppas!

Annars så är allt frid och fröjd. Carolina kom ner en sväng förut och hälsade på men det blev inte mycket gjort. Vi satt mest och pratade och jag och mormor har faktiskt varit så pass inne i att sticka hela dagen måste jag erkänna =) Nu börjar man ju bli riktigt haj på det också!;) Bilder på alla projekt kommer såklart, känns som om att det kommer hinna bli mycket gjort tills måndag!

Nu börjar ögonlocken snart att sluta samarbeta så det är väl dags att borsta lite tänder och gå och sova =) Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0