Barkarby

Godmorgon!

Har suttit i soffan ett bra tag nu och latat mig. Kikat lite på tvn, ätit frukost och sen fastnade man här invirad i täcket framför datan! =) Mysigt tycker jag när man inte alls behöver stressa på morgonen :D

Tänkte alldeles strax hoppa in i duschen och sedan bege mig av mot kattis och company! Vi ska inte åka till barkarby förän klockan 2 i eftermiddag men alltid roligt att komma lite tidigare så hinner man busa med elma och terje lite innan också!

Blir väl borta i stort sett hela dagen skulle jag kunna tänka mig, och klockan åtta så är det ju idol så nästa uppdatering lär väl komma efter tio ikväll nångång då om ni har tur! =) Kan ju faktiskt vara så att man råkar somna i soffan efter en hel dag som denna.

Time will see!
Ha en bra dag :)


Kommentarer
Ida

Haha, hur gör man det då? :o Jamen eller hur! Längtar jag också faktiskt :D Och sedan längtar jag till jul. Också längtar jag till sommaren då man tar studenten. Helt sjukt!!! :O Haha. Ja vi får bestämma nånting då :)

2009-10-16 @ 11:17:05
URL: http://sjida.blogg.se/
ewe

Ja det är väl en smaksak det dära :) Hur man vill göra o inte! har du kollat upp priser än?

2009-10-16 @ 21:52:43
URL: http://evelinapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0