Ännu en dag

Godmorgon!

Solen lyser ännu en dag och det är ju helt underbart! :)
Jag och mamma ska nog ta en promenad idag igen men frågan är bara vart?
Man har ju snart gått överallt känns det som, å man vill ju ha lite variation. :p

Tvättstugan börjar klockan ett så ska väl ta å kika om det finns några frivilliga plagg som vill följa med ner också. Mamma och pappa har ju varit så snälla att tvätta så risken finns ju att det inte behövs tvättas överhuvudtaget :)

Nä nu ska jag kolla termometern och sen klä mig efter det. Ha en bra dag!


Kommentarer
Anna, mamma till Elis

Tycker jag absolut du ska göra, jättegott :) Absolut ska vi ta och pyssla ihop en ny design till dig med lite bebistema :) Kram

2009-10-07 @ 10:48:23
URL: http://annasara.net
Anna, mamma till Elis

Men åh va underbart, ultraljudet är helt fantastiskt, det är ju typ då man fattar :D Lycka till! Kom ihåg att innan be om bilder, annars knäpper dom inga :)

2009-10-07 @ 12:05:05
URL: http://annasara.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0