7 av 9

Oj oj oj, vad jag ligger i =) Nu har jag redan handlat 7 av 9 julklappar. Har bara till kattis&nisse kvar och till uffe, vet precis vad jag ska köpa men dessa köper jag bara ett par dagar innan jul. Känns skönt att ha det gjort! Nu har jag ju i stort sett alla julklappar färdiga! Nästa år lär det inte bli mycket handlat, förutom till mormor och morfar från wilma eller olivia eller edvin eller theodor ;) Vad tycker ni om de namnen?!

Ikväll händer det nog rent utsagt inte ett piss här. Ska eventuellt kila ner till lägenheten och hämta min dator och kamera men tvekar på att jag orkar det faktiskt :p Tar nog det imorgon =) Idol som vanligt kl 20:00 som jag inte tänker missa! Nu hoppas jag på att rasbih eller erika åker!!! Niklas min älskling åkte ju ut sist :( Stackarn .. Men han har nog en artist karriär framför sig i vilket fall!

Nu ska jag hjälpa till att duka av middagen och duka fram fredagsmys tillbehören!

P.S. Någon som kan tipsa om någon som gör nya fina designer!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0