Ytterligare ..

Nu har ni blivit ytterligare 2 st. I want to know who you are! Please give a coment :)

Har precis sett på johan falk-leo gaut tillsammans med mamma. Jätte bra film, lätt bäst av alla dem 4 som jag har sett! Den kan jag verkligen rekomendera !!:)



Tror inte att jag orkar något bad med inpackning och body scrub ikväll utan det får helt enkelt bli imorgon. Planerar en lång promenad runt åsta med elsa och bad på det sedan! Tror att det blir toppen jag ;) Får se om man får med sig myran också eller om man får gå själv ..

Med detta säger jag godnatt, är sjukt trött!


Kommentarer
Kristin

Ja han är så charmig med det leendet kan han få allt ;) hehe!

Ja vi får väl se hur vi gör, du kan ju skicka ett sms och höra senare :)

2009-11-04 @ 08:29:22
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/
Carro

Heej ! Ja jag tyckte inte 4:an var så vidare bra ja kan ju bero på att inte Frank var med ;) men jag hoppas att 5:an och 6:an ska vara bättre :) Ja hoppas Frank är med i dom sista filmerna annars är dom ju inge bra tycker jag hehe :P

2009-11-04 @ 12:10:09
URL: http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0