Vilda i sitt nya "hus"

Har varit ute med mormor och mamma i birsta sen fem tiden, så nu är vi helt färdiga allihopa!! Har shoppat massvis av tomtar osv =) Jätte skojsigt. Tack mormor <3 Bilder kommer imorgon.. :-)

Jag och pappa var ner till lägenheten en sväng också och monterade ihop vildas nya klösbräda/ställning. Hon gillade den verkligen, kul att se! Man vill ju att katta ska trivas också och tycka om det man köper till henne. Hade lite svårt att slita sig och följa med till mamma och pappa igen men till slut gick hon in i buren iaf ;-)



Här är hon, min lilla vilding. Lite litet hemma nu för denna i vardagsrummet,
men snart ska vi ju flytta och då får den stooor plats :-) I vilket fall, alldeles perfekt!
Eller hur!? Allt i ett för en katt: Kösbräda, klätterställning, sovkoja och en liten leksak.

Nu ska jag dricka julmust och äta pepparkakor! Imorgon blir det mer julpyssel!
P.S! Är det någon som vet var det finns att köpa julkyrkor någonstans?



Kommentarer
Nikita

ifall du får någon som vet, tala om för mig med!! =)

2009-11-16 @ 21:57:04
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0