Varför sparkar du på mig för!?

Vilda börjar bli sur på mig för hon brukar alltid ligga i knät på mig då jag ser på tv. Oftast sitter jag skräddare och då får hon rymligt med plats men nu så börjar magen stå ut lite väl mycket och hon får inte plats ;-) Det har även hänt att bebis har sparkat till på vilda och då blänger hon bara på mig och går där ifrån. Som om att "men varför sparkar du på mig för?" Hon har nog inte riktigt förstått att det finns en bebis där inne ;-) Inte lätt att vara katt :-D

Annars så har kvällen varit precis som vanligt :-) Ska alldeles strax åka och hämta mamma och sedan blir det nog sängen för en sådan som mig. Ska jobba imorgon också men bara eftermiddag, skönt!

Godnatt på er!


Kommentarer
Nikita

Tipsar dig om en ny tävling i min blogg

Vinn en VALFRI pusselpall från Bonde of sweden

värde 895-1195:-

Tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-en-valfri-pusselpall.html

2009-11-26 @ 09:59:55
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0