Vagnleksak



Denna fina och söta vagnleksak har jag önskat mig till bebis i julklapp av blivande morbror linus. :)
Sitter och funderar ut något som morbror emil kan få köpa också men det går trögt.. ;) Har ju i stort sett allt.

Det jag saknar är:

- Babygym (önskat av kattis&nisse)
- Babysitter, någon frivillig?;)
- Speldosa och mobil

Sedan har jag väl allt. Förutom små saker som smörj, handukar, skötbädd/och bord(?), kläder, sängkläder osv  osv. Och några leksaker förstås! Men det lär väl kanske dröja någon vecka iallafall innan den intresserar sig av det, första veckorna brukar mest allt runt omkring vara mer intressant. Man måste ju kolla vart man har hamnat, såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0