Snö i norrland

Vaknade av mammas röst imorse som skrek "det har snöat!!" och samtidigt försökte förklara för katten i tio minuter innan hon släppte ut henne att nu har det hänt något som du aldrig sett där ute förut. Du kommer att bli väldigt blöt, jag vill bara varna dig. Haha, tror faktiskt inte att vilda lyssnade så mycket på vad hon sa men mycket riktigt så tyckte hon att det var väldigt blött ute när snön hade landat för hon kom in fort igen! :) söt katta. <3

Jag har tagit bilder med telefonen också som jag tänkte ladda upp här men eftersom jag använder mig av en totalt värdelös samsung telefon så gick det åt pipan!! Me so angry. I need a new telephone! I neeeed.

Ska försöka övertala mamma om att vi ska åka ut till birsta och kolla på en. Jag står inte ut !!

Så ännu ett inlägg utan några bilder, visst är det väl trevligt!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0