Slö morgon

Har haft en riktig slö morgon med mamma! Bara legat och myst i soffan till tvn. Elias och myran kom också förbi en sväng runt tio tiden. Så söt han är lilla elias, han har börjat prata riktigt mycket :D Haha, låter så gulligt :) Synd bara att man inte förstår vad han säger .. ;) Så det har varit en bra start på dagen.

Får se om vi ska ta någon promenad innan jag ska iväg och jobba. Jobbar bara 15.30-19.30 så det känns skönt :) Imorgon jobbar jag samma tid också fast innan ska jag även jobba 10-14 så då blir jag borta hela dagen! Men sen är jag ledig enda fram till lördag eftermiddag :) Fast hoppas ju att man får jobba någon dag fler iallafall.

Nu ska jag borsta gaddarna och ta hand om disken :) Alltid skönt att komma hem till ett städat hem när man jobbat, drog en sväng med damsugarn förut så nu är det inga damråttor här längre :p

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0