Onsdag

Idag är det onsdag vilket innebär lill lördag. Men jag har faktiskt haft lill lördag sen i måndags nu så jag tror att jag hoppar det! Man kan ju inte sitta och stoppa i sig varje dag. =)

Ska åka ut till birsta med mamma en sväng också innan hon ska iväg på möte! Jag tänkte att jag ska köpa material till en griffel tavla. Får bara se om jag kommer ihåg allt jag ska köpa, haha! Får leta runt i kommentar arkivet och se om jag hittar c kommentar om allt man ska ha till en griffeltavla. Sedan måste jag även in på panduro en sväng också. Ska kolla om de har fått in lackstänger och eventuellt om de har griffel kritor/pennor. Någon fin advents stake till vardagsrummet skulle inte skada heller, en sådan med levnade ljus såklart :) Den vita jag pysslade med igår ska stå i köket! Indiska har fina sådana som man inte behöver pynta, kanske blir en sådan då till vardagsrummet ;)

Oj oj, vad man skriver. Ska ta och fixa mig i ordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0