Måndag

Ny vecka och ännu en vecka närmare jul .. ;) Min julstämning är verkligen på topp!
Mormor ringde för kanske en timme sedan och sa att hon funderade på att åka upp till oss och hjälpa till med julpyntadet, hoppas hon gör det!! =) Hon ska få hjälpa både mig och mamma, åtminstone vad gäller gardiner och putsa fönster, och sådant. Stakarna får jag nog upp själv och resten av pyntet lär man nog finna plats för rätt snabbt skulle jag tro ;)

Vildas klösbräda/ställning har kommit idag också så vi ska ner till lägenheten om bara ett litet tag och montera ihop det. För vilda måste ju såklart få vara med när hennes nya "place" kommer på plats =)

I övrigt så har jag inte den blekaste lilla aning om vad som ska hända idag. Mamma skulle ju tydligen stanna i stan och söka lite artiklar efter det att hon varit hos sjukgymnasten så jag blir väl ensam :-( Snyft ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0