Lista

Ligger här med en kurrandes katt bredvid mig och en bebis som sparkar i magen, så mysigt! Tänkte fördriva lite tid med denna lista.

Namn: Elin Patricia Margareta Nilsson

Sysselsättning
: Jobbar på max och väntar på bebis

Aktuell med: Mysig sparkandes bebis i magen

Vilken är din största fåfänga?
Jag är läskigt beroende av min plattång

När är du lycklig?
Då jag känner tillit och trygghet hos min nära och kära

Vad beställer du på krogen?
Något i cider väg, eller en sur drink


Vad ska du göra imorgon?
Fram tills 16.30 har jag inte en aning, då ska jag iallafall jobba fram till 20.30

Hur vill du helst transportera dig?

Gärna med skjuts i bil, annars så blir det väl mest bussen

Vilken sagohjälte skulle du helst vilja vara?
Ska jag vara helt ärlig så har jag nästan ingen koll alls på sagohjältar

Vilken talang skulle du allra helst vilja ha?
Jag tror inte att vill eller behöver ha någon. Man ska väl vara glad för det man redan har?

Vad tycker du egentligen om dokusåpor?
Bonde söker fru och ensam mamma söker har jag absolut inget emot. Men däremot svenska hollywood fruar, mammas pojkar, big brother och allt vad de heter så kan jag nog tycka att det är väl lite väl till att gå i överdrift i tvrutan. Men okej, vi alla är ju olika och vill dom visa upp sig och bli känd (som de allra flesta är ute efter när de medverkar i sådana program) på det viset så är väl det helt upp till dom.

Hur tror du att folk uppfattar dig nu?
Blyg misstänker jag, precis som dem alltid har gjort. Men när de väl lärt känna mig så hittar man den där galna och påhittiga elin som gärna inte strålar så mycket på utsidan. Jag är väl ganska anonym av mig på de viset.

Vad är tristess för dig?
Kan inte komma på något på rak arm, det blir vad man gör det till helt enkelt. Men däremot skulle jag aldrig kunna tänka mig att leva ensam, det vore tristess! Har man inte pojkvän så skaffar man katt! Mycket mysigare ;) Fast okej, där kan jag erkänna en sak. Är väl ganska less på att bara ha en katt också ;)

Vad ska du göra i sommar?
Ta hand om min lilla bebis som när sommaren börjar (i juli) blir 4 månader :D Om h*n nu kommer när den ska. Men sommaren kommer i vilket fall som helst att spenderas tillsammans med h*n.

Vad avskyr du mest av allt?
Gröt, lögner och väckarklockor!

Vad kommer du aldrig göra igen?
Det finns så mycket ..

För vad vill du helst bli ihågkommen?
För den jag är

Vad tänker du på just nu?
Mat :-P

Vad är ditt motto?
Lev nu, inte igår eller imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0