Kamera vän?

Goder afton! :-)

Jag och mormor har pyntat hela dagen och nu är det så fint, så fint här hemma! :-D Julstämning på hög nivå, minsann! Tyvärr så har jag som vanligt glömt bort att ladda batteriet till kameran så det har inte blivit några bilder idag heller. Förhoppningsvis så har den laddat klart ikväll innan jag kryper till sängs så hinner jag fota då, för man vill ju göra det när det syns att ljusen brinner och är tända, såklart. Men bilderna kommer i vilket fall som helst imorgon ändå, det orkar jag inte ikväll.

Mormor nattar här inatt så vi ska strax slå på en film och tänka på refrengen. Ska upp vid 7 tiden så det börjar bli tid för det nu =) Ska ju vara på mvc 08:30! Så spännande så att man smäller av.

Nu tänker jag säga godnatt till er :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0