Jobba natt ..

Usch, nu börjar det dra ihop sig .. Två timmar kvar men ska åka redan om tio minuter för pappa som ska skjutsa och hämta mig ska upp 04:10 imorgon och sen direkt efter att han skjutsat hem mig så ska han åka iväg och jaga så han behöver ett par timmars sömn innan han åker.. :) Man får ge lite för att ta, så är det bara!

Men känns inte så dumt att jobba natt ändå. Jag menar, det är ju ändå bara mellan 3-4 som det är mkt folk! Sen är det över så man kan lätt stå ut :) Tjänar ju ändå omrking 120-130 kr timmen efter tolv på natten så jag menar det är lätt förtjänta pengar!

Nu ska jag sluta babbla på och önska er alla en Godnatt!
Sover troligtvis i lägenheten inatt och kl 16 kommer mamma för då är det tvättstuga! Hon ska passa på att tvätta lite stoldynor och dylikt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0