Jobb ..

Dags för mig att börja göra mig klar för jobb! Bussen går ju inte så ofta här på helgerna så det får bli 14.25 bussen in. Nästa går 16.25 och det kan bli lite svårt då jag börjar jobba 16.30 :-) Menmen! Det lär väl bli middag på max då misstänker jag, som vanligt :-P

Pappa hämtar ikväll så jag kan få se vem det är som vinner körslaget. Ingen av teamen som är till final är några av mina favoriter men det känns ändå som om att stefan borde ta hem det hela, han är mer värd att vinna än ola, tycker jag iallafall.

Ät gott och ha en fortsatt trevlig lördag! Jag kommer nog att vara riktigt nöjd med min :-) Hyfsad sovmorgon, lång frukost stund med mamma, halvlång promenad med elsa, jobb och tv slappande ett par timmar! Myspys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0