Jag älskar julen!

Jag är nog jordens största fan av julen! Älskar precis allt som hör där till och nu mina vänner är jag på jakt efter två saker som jag icke kan finna via internet eller i någon butik i närheten.

Jag söker efter:
- Ett jullandskap (med allt vad det innebär. komplett paket)
- En jesus krubba

Någon som vet vart dessa finns att köpa?
Hojta till med en kommentar, ett sms eller ett telefonsamtal isåfall! :-)

Imorgon ska vi åka iväg och kika i massa affärer ryktas det om, trevligt.
Blir nog kvar här hos mamma inatt, känner icke för att promenera hem.
Godnatt!


Kommentarer
Erika

Tradera är ju ett tips, annars finns det, dock väldigt dyra, på http://laraleka.jetshop.se/ söker du på krubba så hittar du.



Med lite fantasi kan du ju tillverka en själv också :). För inspiration; http://www.tradera.com/Till-julen-fint-hantverk-Jesus-krubba-auktion_99417658



2009-11-19 @ 22:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0