Inte taggad!

En sak är helt säker iallafall och det är att jag absolut inte är taggad för nattjobb nu, inte ett dugg faktiskt! Hade mycket hellre suttit framför tvn en stund till och sedan somnat i min säng men icke sa nicke. Det gillas definitivt inte nere på mitt kära jobb så jag tänkte fräsha upp mig lite och göra mig redo!

Och till er som får stanna kvar hemma och njuta av lördagskvällen; FU :-(
Och ännu mer usch och fy till er som är ute och dricker och tänker spendera nån timme på max sen. Stanna hemma istället, jag lovar att det är MYCKET trevligare! Det är kallt ute om nätterna nu barn ..

Önska mig en trevlig jobbnatt så ska jag önska mig själv ett mycket stort lycka till ..


Kommentarer
Ida

Jag önskar dig ett trevlig nattjobb! Good luck =D

2009-11-28 @ 21:41:13
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0