I väntan ..

Ja, i väntan på att få åka till birsta sitter jag nu på mammas jobb som är på möte. Det är alltid något som kommer i vägen när vi ska göra något, typsikt. :p Men det skulle tydligen inte dröja så himla länge så jag får hoppas på det så jag får komma iväg och köpa mina saker! Jag vill ju hem och pyssla ;)

Det enda som oroar mig är väl att en masonit skiva är lika stort som vårat hus så att man får betala massor för det men jag håller tummarna. Själva grundfärgen och griffelfärgen kan ju inte kosta så förgäves mycket tycker man!

Funderar på att ta mig ner till jour butiken och köpa något smaskigt! Vem vill sitta på en ssk expedition och stirra rakt in i väggen? Jag har ju datan men det enda man kan vara inne på är ju bloggen! Suck ..


Kommentarer
Ida

Super! Då har även du något att se framemot här i veckan/helgen :D

2009-11-04 @ 15:48:50
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0