HEJA CALLE!!

Det tog lite extra på känslorna ikväll då calle hängde löst men det var inte oväntat, och ännu mindre oväntat var det att mariette skulle åka! Lyckorus genom hela kroppen när dom sa mariette!! :D Även fast man vet vem som åker så är man lika orolig ändå, bara för att ens egen favorit står där! =) Vissa säger att det kalla för kärlek?

 

Till och med calle säger att han åker nästa vecka i semifinalen,
men jag lovar att göra allt vad jag kan för att du inte ska åka!!
Men en sak får vi ju inte glömma: Att komma trea är inte fyskam det heller!!

Har varit en hård dag på jobbet idag också, usch och fy!!! =/ Men jag kom hem idag också, som tur är! ;-)
Nu väntas alldeles strax ett par timmars nattsömn!  Imorgon ska jag iväg med mamma och pappa och hugga gran ;-) Sen baka lussekatter hoppas jag på!! Har längtat efter mina lussekissar hela november nu!!!!

Nä.. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0