Håkan bråkan

Pappa skulle lära mig hur man gick in på program biblioteket osv igår då jag ville se på singing bee, så nu är man full lärd på det också! ;-) Dock så hade vi inte det som krävdes för att kunna titta på 3ans program på tv3 play eftersom pappa bara har ett abonnemang hos canal + men har viasat uppe(?) Fattar korrekt utstavat inte ett skit men men :p Inget singing bee för mig iallafall så istället gick jag in på canal + egna programbibliotek och kollade om det fanns någon bra film att se istället! Till min stora förtjusning hade de håkan bråkan! :-D Var år och dar sedan jag såg den. Kanske är en 5-6 år sedan? Vet iallafall att jag såg den på bio med min mindre kusin carolina i jakobsberg. :-)


Har ni sett den? ;-)
En jätte härlig familje film iallafall!

Idag väntas jobb och sedan är jag ledig heeela helgen :-D Hur skönt som helst!! Då ska jag baka lussekatter och fisa i soffan ;-)


Kommentarer
Angelica

haha. Den var det verkligen länge sen man såg:)

Vart bor du någonstans? Bor du hemma eller i eget?

2009-11-27 @ 16:06:53
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Kristin

Om du inte har något för dig imorgon kanske vi kan gå ut och gå? Skickar iväg ett Sms imorgon :)

2009-11-27 @ 21:33:38
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0