Antivirus program

Vilken tid allting ska ta ibland.. Uscha! Har suttit med datan hela kvällen och försökt installera ett antivirus program, misstänker att det kan vara bra att ha så slippe man extra kostnader som man absolut inte har råd med eller ännu mindre lust till att slösa pengar på! Efter många om och men så har jag nu iallafall fått panda cloud antivirus installerat och hoppas på det ska funka! Börjar känna mig riktigt seg i kolan också så det är väl kanske dags att krypa till sängs.

Föresten! Idag går jag och bebis in i vecka 24! Helt sjukt vad tiden går fort :-) 24 är ju ändå riktigt långt gånget, och enligt min mormor som arbetar på iva och neonatalen så är det från och med denna vecka som bebisarna har en chans att överleva om de mot förmodan skulle välja att titta ut tidigare.
Men stanna där inne du lilla bebisen! Ett tag till iallafall :-)

Nu blir det sängen! Efterlängtat? Ja-a


Kommentarer
Kicki

Å va din mormor på Jop's och åt igår ?:) Iva va där då;)

2009-11-13 @ 12:28:04
Sandra

Jajjamen från v 24 har dom en chans att överleva om dom skulle komma ;) Först vecka 12 minskar missfall sen v 24 kan dom överleva så båda dom veckorna är så härlig att passera :D hihi :) Va fort det känns som att det går nu :D

2009-11-13 @ 16:31:06
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0