Nationella proven

Igår blev planerna något ändrade än vad dom såg ut då jag skrev under dagen. Åkte precis som vanligt till Mattias men när jag insåg att han och en kompis till honom skulle meka med bilar så tog jag mig genast och snabbast hem och pluggade lite till diabetes provet. Städade i ordning lite på rummet också, en dusch hann jag också med! Men senare fram mot kvällen slutade planerna riktigt =)

Nu är jag på skolan och håller på med nationella proven i engelska. Har precis haft reading och nu väntar jag på att hearing ska starta. Svårt som attan men har ju fått min extra hjälp så det löser sig säkert! =) Och om jag inte redan hade sagt det så var jag faktiskt den enda som fick Godkänt i min grupp på speakning igår :D :D Av 3 st så var jag den enda ;) Lagomt stolt sådär ;)

Nej, nu är det nog dags för del 2 ser det ut som ..
Bloggar mer fram mot kvällen! Jag har fått hemläxa istället för 4 timmars hål! Snällt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0